NEGOCJACJE I PSYCHOMANIPULACJE
Konsultacja telefoniczna nic nie kosztuje, a pozwoli ci podjąć decyzję, czy takiego szkolenia właśnie potrzebujesz.
Zadzwoń i dowiedz się więcej szczegółów pod nr. tel. 663 89 88 87
Umiejętności negocjacyjne są przydatne na każdym etapie zawodowym. Zarówno w kontakcie bezpośrednim, jak i rozmowie telefonicznej, a nawet podczas wysyłania mejla. Po jednym ze szkoleń klient powiedział do mnie:
„Żałuję, że wcześniej nie poznałem technik negocjacyjnych. Dopiero teraz zdałem sobie sprawę, jak wiele klientów mogłem zatrzymać, utrzymać lepsze relacje i szybciej awansować na lepsze stanowisko.”
Chcąc nauczyć się technik negocjacyjnych trzeba dużo ćwiczyć. Jest też do tego potrzebna specjalistyczna wiedza, dlatego to szkolenie łączy te dwa aspekty i pozwala na opanowanie umiejętności w łatwy i przyjemny sposób.
GŁÓWNE CELE:
- uczestnik zostanie przygotowany do procesu negocjacji
- nauczy się analizować interesy drugiej strony
- zdobędzie wiedzę, jak argumentować swoją ofertę
- nauczy się przeciwdziałać manipulacji i nieetycznej taktyce klienta
- zdobędzie wiedzę, jak efektywnie komunikować się z trudnym klientem podczas negocjacji
PROGRAM:
1. Negocjacje od początku.
- sytuacje negocjacyjne,
- charakter negocjacji,
- wiedza i profesjonalizm dobrego negocjatora,
- style negocjowania,
- konsekwencje negocjacji oraz wpływ na dalszy przebieg współpracy.
2. Etapy procesu negocjacyjnego.
- jak powinny przebiegać efektywne negocjacje,
- działania, które warto podjąć na każdym z etapów negocjacji.
3. Przygotowania do negocjacji.
- stawianie celów i przygotowanie strategii,
- zbieranie właściwych informacji,
- zestawienie rozwiązań, które zabezpieczą interesy.
4. Problemy negocjatora.
- kształtowanie własnej postawy negocjacyjnej poprzez wizerunek,
- jakim być negocjatorem – co robić, a czego nie robić,
- dylematy negocjatora,
- dochodzenie do porozumienia.
5. Poznanie stanowiska i interesów klienta.
- zadawanie odpowiednich pytań,
- wykorzystanie pytań w trakcie negocjacji,
- analiza stanowiska partnera negocjacji.
6. Istota zaawansowanych negocjacji.
- wyznaczanie celów poszczególnych etapów negocjacji,
- rodzaje ustępstw w negocjacjach,
- style negocjacyjne,
- negocjacje, a sprzedaż.
7. Prowadzenie prezentacji w negocjacjach.
- rodzaje prezentacji i jak wybrać właściwą,
- pokonywanie impasu,
- przygotowanie argumentów,
- przedstawienie propozycji klientowi.
8. Zamknięcie negocjacji handlowych.
- rodzaje zamykania negocjacji,
- wdrożenie ustaleń z klientem,
- analiza efektywności działań,
- omówienie działań i dalszej współpracy.
9. Komunikacja w negocjacjach.
- asertywny negocjator.
- komunikacja werbalna - właściwe dostosowanie do klienta,
- komunikacja niewerbalna w procesie negocjacyjnym.
10. Psychomanipulacje w negocjacjach.
- nieczyste taktyki,
- techniki manipulacyjne i obrona przed nimi,
- odpowiednie działania negocjatora, aby osiągnąć dobre rezultaty.
11. Przykładowe działania negocjacyjne.
- scenariusze negocjacji,
- zastosowanie strategii i analiza przebiegu negocjacji,
- negocjacje grupowe i opracowanie idealnego scenariusza na potrzeby własnych działań.
Dzięki szkoleniu każdy uczestnik może sprawdzić swoje umiejętności, poznać lepiej siebie i swoje możliwości.
Odgrywane scenki są nagrywane, a następnie wyświetlane na szkoleniu w celu nauczenia się analizowania zaistniałej sytuacji i wyeliminowaniu kolejnych błędów.
- Cena szkolenia jest ustalana indywidualnie z uczestnikiem lub firmą zamawiającą.
Polub MagiaGestów na facebooku i obserwuj promocje!
KONTAKT:
- monika@magiagestow.pl
- tel.: 663 89 88 87