Negocjacje i psychomanipulacje

NEGOCJACJE I PSYCHOMANIPULACJE

Konsultacja telefoniczna nic nie kosztuje, a pozwoli ci podjąć decyzję, czy takiego szkolenia właśnie potrzebujesz.
Zadzwoń i dowiedz się więcej szczegółów pod nr. tel. 663 89 88 87

Umiejętności negocjacyjne są przydatne na każdym etapie zawodowym. Zarówno w kontakcie bezpośrednim, jak i rozmowie telefonicznej, a nawet podczas wysyłania  mejla. Po jednym ze szkoleń klient powiedział do mnie:

„Żałuję, że wcześniej nie poznałem technik negocjacyjnych. Dopiero teraz zdałem sobie sprawę, jak wiele klientów mogłem zatrzymać, utrzymać lepsze relacje i szybciej awansować na lepsze stanowisko.”

Chcąc nauczyć się technik negocjacyjnych trzeba dużo ćwiczyć. Jest też do tego potrzebna specjalistyczna wiedza, dlatego to szkolenie łączy te dwa aspekty i pozwala na opanowanie umiejętności w łatwy i przyjemny sposób.

GŁÓWNE CELE:

  • uczestnik zostanie przygotowany do procesu negocjacji
  • nauczy się analizować interesy drugiej strony
  • zdobędzie wiedzę, jak argumentować swoją ofertę
  • nauczy się przeciwdziałać manipulacji i nieetycznej taktyce klienta
  • zdobędzie wiedzę, jak efektywnie komunikować się z trudnym klientem podczas negocjacji

PROGRAM:

1. Negocjacje od początku.

  • sytuacje negocjacyjne,
  • charakter negocjacji,
  • wiedza i profesjonalizm dobrego negocjatora,
  • style negocjowania,
  • konsekwencje negocjacji oraz wpływ na dalszy przebieg współpracy.

2. Etapy procesu negocjacyjnego.

  • jak powinny przebiegać efektywne negocjacje,
  • działania, które warto podjąć na każdym z etapów negocjacji.

3. Przygotowania do negocjacji.

  • stawianie celów i przygotowanie strategii,
  • zbieranie właściwych informacji,
  • zestawienie rozwiązań, które zabezpieczą interesy.

4. Problemy negocjatora.

  • kształtowanie własnej postawy negocjacyjnej poprzez wizerunek,
  • jakim być negocjatorem – co robić, a czego nie robić,
  • dylematy negocjatora,
  • dochodzenie do porozumienia.

5. Poznanie stanowiska i interesów klienta.

  • zadawanie odpowiednich pytań,
  • wykorzystanie pytań w trakcie negocjacji,
  • analiza stanowiska partnera negocjacji.

6. Istota zaawansowanych negocjacji.

  • wyznaczanie celów poszczególnych etapów negocjacji,
  • rodzaje ustępstw w negocjacjach,
  • style negocjacyjne,
  • negocjacje, a sprzedaż.

7. Prowadzenie prezentacji w negocjacjach.

  • rodzaje prezentacji i jak wybrać właściwą,
  • pokonywanie impasu,
  • przygotowanie argumentów,
  • przedstawienie propozycji klientowi.

8. Zamknięcie negocjacji handlowych.

  • rodzaje zamykania negocjacji,
  • wdrożenie ustaleń z klientem,
  • analiza efektywności działań,
  • omówienie działań i dalszej współpracy.

9. Komunikacja w negocjacjach.

  • asertywny negocjator.
  • komunikacja werbalna - właściwe dostosowanie do klienta,
  • komunikacja niewerbalna w procesie negocjacyjnym.

10. Psychomanipulacje w negocjacjach.

  • nieczyste taktyki,
  • techniki manipulacyjne i obrona przed nimi,
  • odpowiednie działania negocjatora, aby osiągnąć dobre rezultaty.

11. Przykładowe działania negocjacyjne.

  • scenariusze negocjacji,
  • zastosowanie strategii i analiza przebiegu negocjacji,
  • negocjacje grupowe i opracowanie idealnego scenariusza na potrzeby własnych działań.

Dzięki szkoleniu każdy uczestnik może sprawdzić swoje umiejętności, poznać lepiej siebie i swoje możliwości.

Odgrywane scenki są nagrywane, a następnie wyświetlane na szkoleniu w celu nauczenia się analizowania zaistniałej sytuacji i wyeliminowaniu kolejnych błędów.

  • Cena szkolenia jest ustalana indywidualnie z uczestnikiem lub firmą zamawiającą.

Polub MagiaGestów na facebooku i obserwuj promocje!

KONTAKT:

+48 663 89 88 87 biuro@magiagestow.pl